donderdag 14 juli 2016

De badkamer is klaar!

Inmiddels is de badkamer klaar, voor mijn gevoel eindelijk!
Maar ja, het is hobby en daar moet niet teveel druk achter zitten.

Ik zag ertegen op om de afvoer onder de wastafel te maken, maar op een site van fb kwam ik een tip tegen om te werken met buisjes van kunststof. Dat heet Strip Styreen.
Als je het wilt buigen, moet je het verwarmen met de fohn, en dan lukt het goed. Om een afvoer te maken, kun je een stukje bredere buis over een smallere schuiven, zodat je een verdikking in je afvoer krijgt.
Verder is het heel makkelijk te schilderen.

Hier maakte ik ook de stang voor het bad van, mooie bocht erin gefohnd. Maar toen moest ik nog een douchegordijn zien te vinden......
Ik denken en denken en ineens bedacht ik dat dat ook met een stuk plastic zakje kan. Ik dacht weer veel te moeilijk!

          
Hoe simpel kan het soms  zijn!
De lamp had ik eigenlijk al een tijdje af, maar nog niet opgehangen.
deze heb ik gemaakt van een oude clip oorbel, gekocht op een rommelmarkt; het witte bolletje is een roller uit een deodorant. Die heb ik wel goed op maat moeten schuren, wat een troep kwam daarvan af!

En nu ga ik op het gemakje alles voor de salon bij elkaar zoeken en beginnen met de vloer.


2 opmerkingen:

  1. Wat kan ik zeggen? het is niet leuk! HET IS MOOIIIIII !!!!!! Ik piaccioni details zoals de uitlaat, de steun vast te houden aan de gootsteen, plank! Ik hou van de stoel een beetje vintage. Je was zeer goed, gefeliciteerd ^__^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, bedankt voor uw reactie!
    Volgende keer ga ik mijn reactie vertalen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen