woensdag 25 mei 2016

Een heel eind klaar met de badkamer.

Dankzij de regen van afgelopen week heb ik weer even kunnen doorwerken aan de badkamer.
Ik ben nu een eind klaar met het grootste werk in de tuin, alleen iedere keer onkruid weghalen, maar dat hoort erbij als het beter weer wordt.

Inmiddels hangt de wastafel op zijn plek, heb ik de wc rol met houder gemaakt; de poten van het bad geschilderd, de lamp gemaakt, maar nog niet opgehangen.
Als ik het zo beschrijf heb ik maar weinig gedaan, maar toch is er verschil te zien! 


 
 

   
O ja, ik heb de verwarming in elkaar gezet en geschilderd; dit was een workshop van atelier Valkenbos.
Een tijd geleden kreeg ik van mijn teamleider een enveloppe met daarin workshoppjes van haar schoonzus die ook miniaturen gemaakt heeft.
Daar zat een ws parfumflesjes maken bij en ik vond die wel passen op het planket.

De komende tijd ga ik de douchestang maken en de afvoer onder de wastafel. Ook ga ik op zoek naar handdoeken voor onder in het kastje en een handdoek die hangt te drogen op het rek.



1 opmerking:

  1. Weer lekker opgeschoten Jolinda. Het ziet er leuk uit.
    Kijk even bij Onderhuisje voor meerdere kleuren Badstof..... Kan ik t de 12e meenemen!

    BeantwoordenVerwijderen