vrijdag 25 april 2014

Achterwand en zijwandje geplaatst

Ondanks het mooie weer van de laatste tijd en de tuin die roept om onderhouden te worden, toch weer wat aan het huis kunnen doen.
De hal is nu een eind klaar, dus ben ik aan de keuken begonnen.
Ik merkte dat ik er tegenop zag om aan de wanden te beginnen, maar ja, zo schiet het niet op natuurlijk, dus toch maar begonnen.
Wat een klus zeg!!
Vooral de achterwand, voordat ik die naar mijn zin had;  ik ben verschillende keren opnieuw begonnen en nog zie ik dat het niet helemaal recht loopt. (gelukkig komen er overal kastjes voor, dus zie je het niet zo goed.......).

Toen de zijwand, dat ging iets sneller, gelukkig!


Bovenin komen nog plintjes, maar die maak ik gelijk met het balkenplafond, nu eerst  beginnen met  de andere zijwand.
Weer een uitdaging, maar wel een leuke!

3 opmerkingen:

  1. hallo Jolinda
    Dit ziet er al mooi uit, ben benieuwd hoe het er uit ziet als het af is
    groetjes Marja
    http://mijnminihobby.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

  2. 5 opmerkingen:

    Minimax-ww zei

    Het begint al vorm te krijgen.
    Altijd weer een, tijdrovende, klus.
    Als het eind resultaat naar je zin is
    weet je waar je al die moeite voor gedaan hebt.

    Groetjes van Willem
    25 april 2014 16:04
    Kitty de Leeuw zei

    wat ik hier zie ziet er goed uit
    26 april 2014 16:20
    Ineke zei

    Nou, dit ziet er al heel goed uit Jolinda! Ja, soms heb je van die tijdrovende klusjes, maar als het dan klaar is weet je weer waar je het voor gedaan hebt ;-)
    4 mei 2014 09:59
    Jody zei

    Heel mooi!!!

    Groetjes, Jody
    8 mei 2014 21:58
    Jolande zei

    Dat ziet er mooi uit. Is je andere zijwand inmiddels al af? Het is er wel weer weer voor :-)

    Groetjes van J.
    13 mei 2014 18:08

    BeantwoordenVerwijderen