maandag 6 januari 2014

Huis opgehaald

Gisteren hebben we het Franse huis opgehaald. Linda bedankt, ik ben er blij mee!
Dus vanmorgen maar weer verder gegaan met plaats maken in mijn hobbykamer, vorige was ik daar al mee begonnen, maar zoals altijd kom  ik teveel andere dingen tegen...... Moest gaan schuiven, ( en opruimen).
Ook nog even het boek ingekeken, wat een mooie plaatjes, alleen zo jammer dat ik geen Frans spreek! Wordt op sommige punten een uitdaging.


Al volop ideeen in mijn hoofd, maar ik wil alles toch zoveel mogelijk volgens het boek gaan bouwen, ik vind dat sfeertje helemaal super!                                                                                                         Ik denk wel dat ik toch een paar jaar bezig zal zijn met dit huis, maar dat geeft niet, ben ik van de straat, haha!      
schoorsteen
hal boven. Ervoor komt de badkamer
dakkapellen
blik in de keuken
hal beneden, gezien van de achterkant
hal beneden, gezien van de voorkant
voorgevel
keuken
                                                                                                                                
               Wel wil ik andere vloeren leggen, nu zijn de vloeren die erin liggen van papier, maar ik wil er echte vloeren in hebben.  ook ga ik de voorkant opnieuw doen, hier en daar zitten er kleine beschadigingen, vind ik niet zo mooi!                                                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

4 opmerkingen:

  1. Een prachtig Huis( staat ook nog op mijn verlanglijstje) en een uitdaging voor de volgende jaren! Veel succes!

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofferd!! en ik heb boek van mijn verjaardag lang geleden. Ik wacht tot ik genoeg tijd heb om te gaan maken.
    Veel plezier verder met een franse huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi project Jolinda! Leuk om dit te gaan volgen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier ermee ! Ik ga je blog zeker in de gaten houden :)
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen